Vodní pumpa pro motor Kubota na typy V2203, V2403, V2003-M-T, V2203-M, V2403-M, V2403-M-DI-T, WG2503
Tato vodní pumpa je nezbytnou součástí chladicího systému motorů Kubota, které se používají v široké škále průmyslových a zemědělských strojů, jako jsou Schäffer, Combilift a Doosan. Vodní pumpa zajišťuje cirkulaci chladicí kapaliny, čímž přispívá k optimální teplotě motoru a zabraňuje jeho přehřívání.
Vlastnosti
- Originální označení: 1G730-73035, 1G730-73032, 1G730-73030, CPK00188, 1G730-7303-2, 400921-00034
- Kompletní sada: Součástí balení je těsnění, které usnadňuje montáž a zajišťuje dokonalé utěsnění.
- Odolná konstrukce: Vyrobeno z vysoce kvalitních materiálů pro dlouhou životnost a maximální účinnost.
Kompatibilita
Vodní pumpa je určena pro motory Kubota, se kterými se běžně setkáte u průmyslových a zemědělských strojů značek Schäffer, Combilift a Doosan. Vodní pumpa je určená pro motory Kubota na modely: V2203, V2403, V2003-M-T, V2203-M, V2403-M, V2403-M-DI-T, WG2503 s těmito danými motory se můžete setkat v různých storjích, například v těchto:
- Kubota pro typy: KX040-4, KX042-4, KX91-3 ALPHA, KX91-3 ALPHA2, KX101-3 ALPHA, KX101-3 ALPHA 2, KX101-3 ALPHA 3, KX161-3, R420Alpha, U30-3 ALPHA 2, U35-3 ALPHA, U35-3 ALPHA 3, U35-3 ALPHA.
- Schäffer pro typy: 460T (Kubota V2003-M-T), 3050 / 3050 S, 3150 / 3150 S, 3350, 3360, 3450, 3460, 4160 (Kubota V2003M), 4350 / 4350Z, 5050Z (Kubota V2403M).
- Combilift více typů
- Doosan více typů
Použití
Vodní pumpa je klíčovou součástí chladicího systému motoru Kubota. Jejím hlavním úkolem je zabezpečit nepřetržitou cirkulaci chladicí kapaliny mezi motorem a chladičem. To umožňuje efektivní odvádění přebytečného tepla a udržení stabilní provozní teploty motoru, čímž se předchází jeho přehřívání a možnému poškození.
Jak poznat, že vodní pumpa nefunguje správně?
- Přehřívání motoru – Jestliže teplota motoru rychle stoupá a chlazení není efektivní, může být příčinou selhání vodní pumpy.
- Únik chladicí kapaliny – Pokud pod vozidlem nebo strojem zaznamenáte kaluže kapaliny, může být těsnění vodní pumpy poškozené nebo samotná pumpa netěsní.
- Nezvyklé zvuky – Opotřebovaná nebo poškozená ložiska pumpy mohou vydávat chrastivé nebo skřípavé zvuky během provozu.
- Slabý průtok chladicí kapaliny – Pokud kapalina necirkuluje správně, může dojít k přehřívání motoru i při běžném zatížení.
V případě těchto příznaků se doporučuje okamžitá výměna vodní pumpy, aby se zabránilo vážnějšímu poškození motoru.